licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 17 lutego 2003

KALENDARZYK

…ech, chyba nie o naścienny mi chodzi… przerwa w tabletkach powoduje
długie okresy abstynencji… wynikające z tego, że mundurki, prezerwatywy,
kondomy czy jak je zwał drażnią moje delikatne wnętrze… bleeeeeeee… a
teraz problem… abstynencja jak wiadomo powoduje głód… głód powoduje
łaknienie a łaknienie (na skróty myśląc) chęć zaspokojenia głodu…
Taaaaaa… no zaspokojenie sie stało…. wreszcie… bo już myślałam,
że moje rozszalałe feromonki-hormonki zaczną mi w ramach protestu uszami
wyłazić… tak… teraz tylko pytanie… no może prymitywna jestem,
ale całe zycie byłam antykoncepcyjną lekomanką żrącą tabletki… czy na 4
dni przed okresem są dni płodne czy niepłodne?… jak to sie do kury nędzy
liczy…? Kiedy mogĘ bez tabletek brykać do woli, a kiedy lepiej nie
kulać Juniora…? Prymityw i zacofanie!!! Ale przynajmiej jestem
samokrytyczna… taaaaaa, a zresztą moja kuzynka liczyła, kalendarzyk znała
i zaszła (wcześniej dochodząc, ale prędzej czy później każdy dochodzi) we
Fiacie 126 p. i ma Bejbika ślicznego… no tak czy inaczej proszę o rozwianie
moich strachów przed porodem naturalnym… jednym słowem… NIECH MI
KTOŚ TEN CHOLERNY KALENDARZYK ROZPISZE I WYTŁUMACZY…tylko prosze
pamiętajcie: jak BLONDYNCE…

9 komentarzy:

  1. Bez problemu można się bzykać 4 dni przed okresem i 4 dni po okresie…napewno Ci nic od tego nie urośnie (metoda sprawdzona) a pozostałe dni…no ja bym pewno ryzykowała…ale to już mniej bezpieczne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. (*_*)KomEetA**17 lutego 2003 10:59

    ja ci powiem, ze chyba dni plodne sa jakos tak po srodku cyklu. a po za tym, pamietaj, ze bzykac sie zawsze mozna do woli, jak cie cipka niew zaboli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to się chyba nigdy sybtelności nie nauczysz? „Bzykać”… co ja kura mac pszczółka?—>Kometa… kolejny przykład ludzkiego taktu… ale dzięki za radę…:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam najmocniej, zachowałam się jak dupek!!! Miało być „kochać”…nie gniewaj się na mnie, po tego nie przeżyję…

    OdpowiedzUsuń
  5. Tropical Islands17 lutego 2003 12:12

    ja się nie znam.
    ja dzieciak jestem.
    ;)
    jeszcze niecałe 5 miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. …………………………………………………………………………………………………wybaczam

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.kalendarzyk.com.pl/może tu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesoooo…. dzięki:) prymityw ze mnie, co? no ale Juniora chyba nie będzie… w koncu trzeba trzymać się planu…:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ladnie…a myslalem ze cleos nie mysli tylko o jednym…julka owszem pewnie tylko po tym co wypisuje…a cleos czysta jak lza…i co ja widze…ehhh…lapie sie za glowe i nie wierze oczom…gdyby nie link to pewnie bym ci lopatologicznie wszystko popisal…

    OdpowiedzUsuń