licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 21 marca 2003

HYMN DO PRZEWIELEJEBNEGO OJCA SPOWIEDNIKA

Jeśli będziesz kiedyś blisko spojrzyj na ich drzwi
one dzielą w świecie wszystko-tam jest On a tu Ty
Jego słowa jak sztylety ranią Wiśni pierś
Ty tez możesz trwać w ironii, z Niego przykład weź.
On przeczyta co Ty wklepiesz, ironią zarzuci
On dla Piczy sondę zrobi, Reda zasmuci
Pisze jakby słowa chwytał w kpiarskie sieci
On Clashtoru Spowiednikiem, do Niego dzieci
biegną przez Clashtorne furty i nie znają dnia
kiedy Ojciec im Spowiednik kpinę odczuć da
Cięty, gięty, wrednie szybki nie wie co to strach
Jego chroni ostre słowo i Clashtoru gmach.
Ku uciesze ludków małych swe talenta pokazuje
mówi w oczy prawdę szczerą, nie kituje.
Miał być hymn pochwalny to jest, chwała cmoki dwa
Jemu się należą przecież , bo On dla nas trwa.

no….. żeby nie było, że jakaś niedorobiona jestem i tylko w zamian za kontakt hymny piszę, to proszę bardzo Ojcie Spowiedniku – 13zgłoskowcem miało byc i jest… jak Mickiewicz cholercia…może gdzieś jakies podknięcie znajdziesz – nie wykluczam, ale się starałam…i mam nadzieję, że odpowiednia doza wazeliny została zapodana w celu uzyskania owego kontaktu:))) pozdrawiam niebiesko i słonecznie

11 komentarzy:

  1. o matko…ja żartowałem…:D
    Moja próżność wyje z rozkoszy, ale jeśli coś to bezinteresownie przecież…

    OdpowiedzUsuń
  2. hyhy…Trwam TV!!

    OdpowiedzUsuń
  3. no teraz widzisz, że w moim Matrixie jest czas nawet na 13-zgłoskowce. I żeby nie było NIC ZA TEN PEAN NIE CHCĘ:) taka sobie będę bezintersowna…:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o.k.- ty udowodniłaś, a ja teraz na weekend z rumieńcem a’la Andrzej Lepper zostanę!

    OdpowiedzUsuń
  5. …a miałem między ludzi iść…;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to może tłumacz ten rumieniec narodowi tym, że popiłeś mszalnego wińska co?

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa…Kochanieńcy! Nie jestem politykiem! ja jestem tylko nawalony jak pelikan!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojciec jest cool ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zimny znaczy…;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tropical Islands21 marca 2003 16:59

    Cleos – poetka! ;)Co do krajów popierających wojnę, przecież Polska również jest wśrod nich?

    OdpowiedzUsuń
  11. owszem jest… ale to miała być ciekawostka a propos Twojej ukochanej Erytrei:)

    OdpowiedzUsuń