licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

niedziela, 30 marca 2003

Niedzielne rozrywki

1. Ukochane krzesło Grzecha wymaga jeszcze tylko polakierowania. Cały dzień skrobałam, polerowałam, ścierałam. Złamałam paznokieć sztuk:1. Krzesło wyszło BOSKIE. No może trochę przesadzam, ale jak na kogoś kto nigdy nie zajmował się stolarką meblową i renowacją prawie-zabytków, całkiem nieźle mi to wyszło.

2. Dla wszystkich zainteresowanych tym na kogo się zgrywam i kreuję:
Szkoda komentarza. Ci, na których mi zależy znają mnie i postrzegają właściwie. Reszta niech spada na drzewo.Amen.

9 komentarzy:

  1. w imieniu zainteresowanej społeczności internetowej mówię: pożądamy zdjęcia dzieła

    OdpowiedzUsuń
  2. społecznośc musi wierzyć na słowo – skanera brak w domostwie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy na społeczności Ci zależy? Czy też społeczność ma spadać na drzewo?

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze powiedziane:)) Ci ktorzy Cie znaja moga cokolwiek powiedziec, a reszta niech stara sie ujrzec prawdziwa Ciebie, a nie tylko snuc domysly:))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę, ze minęłas się z powołaniem…Może jakiś doktorat zrobisz z renowacji mebli? U mojej babci zrobisz sobie praktyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. daj Babci mój numer tel. niedrogo ją skasuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja chcę na praktyki!!! do pani doktór ;-) Cleos!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko fajnie na nauki i praktyki zapraszam, tylko czemu „pani doktór”? Bo jakoś nie łapię puenty…:)

    OdpowiedzUsuń