licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 3 marca 2003

Jestem...

jaki jestem…Oglądałam wczoraj po pierwsze z nudów, po drugie z ciekawości jaką jeszcze szmirę ukochana telewizja nam zafunduje.Refleksje? Hm…….. cóż… Po pierwsze nie lubię „Ich Troje”. Trawię tylko jedną piosenkę, cośtam o lecie. Po drugie… Wiśniewski mi się jako facet nie podoba, jako artysta też nie koniecznie… drażni mnie Jego image i chociaż zdaję sobie sprawę z tego, że taki ma być właśnie efekt nie patrzę, by oszczędzić sobie odruchów wymiotnych. Nie lubię agrsywnych artystów, nie lubię szokowania na siłę… ale……………

podoba mi się schrypnięta barwa głowsu Wiśniewskiego… nie słucham tekstów, nie wczuwam się w słowa… słucham chrypki i jest ok. I wiecie co, nawet jeśli całe „Ich troje” uważam za kicz, za pseudosztukę, za szmirę dla mas (potrzebną ale niekoniecznie na poziomie), to sam Michał, jako człowiek mi się podoba… szczery, czasem wulgarny, czasem wzruszający, prawdziwy… Może to też poza, może udawanie, ale i tak lepsze to niż przesłodzona Górniaczka na przykład.

Jednym słowem słonecznie. Obiecałam sobie, że dalszych odcinków programu nie będę oglądała, bo jednak szanuję swoje nerwy i zdrowie a wszelkie Idole, Big Brothery, Szoły i inne Matoły dopowadzają mnie do konwulsji przedśmiertnych. Ale… Michałowi Wiśniewskiemy chętnie podałabym rękę bo CZŁOWIEK z Niego jest PRAWDZIWY… podałabym chętnie, choć z zamkniętymi oczyma, bo w patrzeniu nie znajduję przyjemności…

6 komentarzy:

  1. tez ogladalam mimo protestow meza i syna (solidarni)
    i jakos toleruje Michała

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi muzyka tez nie pasi…nic do niego nie mam, współczuję mu dzieciństwa bo miał ponoć przechlapane.

    OdpowiedzUsuń
  3. cleos…tak bedzie to wszystko wygladac poczawszy od tej notki…hm…ich troje…nie slucham:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to Ci wyszło muszę przyznać Braciszku

    OdpowiedzUsuń
  5. Tropical Islands4 marca 2003 13:13

    pewnie bym się sqsiła i przynajmniej na jeden odcinek popatrzała, choć nie-cierpię-tego-zespołu-i-tego-faceta
    ale.. nie mam TVNu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mas zczego żałować… TVN ogólnie spox, ale program Michała bleee glup glup i odruchy wymiotne wszelkiego rodzaju

    OdpowiedzUsuń