licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

niedziela, 30 stycznia 2011

Diaboł kładzie...

…podłogę. W sensie, że równa WIEEEEELKIMI płytami OSB.
Diaboł: Chodź Cleoś, damy tą płytę stąd —-> tam
Cleos: Co ty byś zrobił beze mnie i bez siły moich mięśni?
D: ….. Kegla:))))

APDEJT:
Szlag mnie kiedyś trafi!
Wrócił Smok wcześniej do domu od Drożdża.
Smok: Mamo, bo mnie tutaj od rana boli, jak głowę pochylam.
Cleos: Mam taką maść, jak się umyjesz, to posmarujemy. Wygrzeje cię i powinno przestać boleć. Uderzyłaś się w coś?
S: Nie mamo, ale może krzywo spałam. (płacze)
C: Od rana cię boli, mówiłaś tacie?
S: Tak.
C: I co on na to?
S: Że mu bardzo przykro.

I tyle w temacie.

12 komentarzy:

  1. co to kegla?(kod: zdych)

    OdpowiedzUsuń
  2. mięśnie łonowo-guziczne:) znaczy dna macicy. Znaczy takie, których skurczami można chłopu zrobić orgazm. Jezu jak Ty żyjesz bez tej wiedzy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no zyję jak żyję… średnio jak widać.

    OdpowiedzUsuń
  4. →→ Cleos: A tam chłopu! Co Ty taka altruistka? Przede wszystkim zdecydowania wzmaga skuteczność starań danego chłopa, żeby Tobie zrobić orgazm:)
    →→ Who: Bez wiedzy da się żyć – ważne, że instynktowanie korzystasz! Bo inaczej to nic, tylko brodzik by Ci został na resztę życia:(

    OdpowiedzUsuń
  5. i nie mówimy tu o Joannie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. (wyniosłym tonem)Przepraszam bardzo, ale o swoim życiu seksualnym publicznie nie rozmawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. (wyniosłym również)sama pytałaś o Kegla:)

    OdpowiedzUsuń
  8. (jeszcze bardziej wyniosłym)Pytałam, bo myślałam, że chodzi o jakiś fachowy zwrot murarsko-budowlany w gwarze śląskiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja prosty człowiek jestem, to się nie wynoszę:)
    →→ Who: Czy to nie Ty zapytowywałaś się uprzejmie przed chwilką, czy nie nadałabyś się na „te… no… dziewice”? To może Ty się zdecyduj z łaski swojej!

    OdpowiedzUsuń
  10. —>Who
    zaplułam ekran na tę gwarę śląsko-murarsko-keglową. Jedyne połączenie jakie znajduję, to że jak Hanyska tymi mięśniami Kegla teges, to faceta na bank zamuruje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, brakuje Nam sabatu 1/4. Who – Ty się melduj, kiedy będziesz w Hanysowie, to uskutecznimy zlot.

    OdpowiedzUsuń
  12. -> Kate
    Mieszasz wątki :)-> Obie,
    No będę, będę. Jak będę to oznajmię wcześniej.Sabat 1/4 pożądany wielce :)

    OdpowiedzUsuń