licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 15 stycznia 2008

Dom pusty...

… – niespełnione nadzieje,
góra – osiąganie celu, od tego jaka jest wysoka zależy jakość celu,
okno zamknięte – przeszkody w zamiarach, odwaga zawiedzie cię do celu,
szyba – spełnienie marzeń,
szyba czysta – zostaniesz życzliwie przyjęty,
wiatr – otrzymasz puste przyrzeczenie,
widok piękny i rozległy – szczęście i dobrobyt,
krajobraz górzysty – bez wielkiego trudu uzyskasz korzyści.

Czy ja nie mogę śnić o czymś normalnym???

4 komentarze:

  1. ależ to są normalne rzeczy…. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. … teraz będą już tylko widoki piękne i rozległe…

    OdpowiedzUsuń
  3. ad poprzedniej notki to ja melduję że mi wylazły z ziemi przebiśniegi, tulipany, a na krzewach pączki są jak talala.
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. adoptujecie mnie??? albo ja się wprowadzę na parę miesięcy??? Proooooszę:)))

    OdpowiedzUsuń