licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 23 maja 2003

Dziwnostki...

…każdy jakieś ma. Grzech nie rusza się z domu bez klamki i zawsze przez zaśnięciem sprawdza czy zamknął drzwi wejściowe. A ja…?
Ja piję rano Kubusia. Jak nie wypiję to chodzę skwaszona.
Po Kubusiu guma do żucia (uzależniona jestem chyba) – Orbit w listkach inna nie może być bo dostaję ślinotoku.
Po przyjściu do domu z pracy, nawet gdybym padała na pysk z głodu i zmęczenia, muszę rozpakować torebkę, ewentualne siatki polskiej kobity pracującej. Potem dopiero mogę jeść cokolwiek.
Rano wgapiam się w termometr za oknem… 5 minut potrafię stać przed nim, jakby to miało podnieść temperaturę.
Jem bigos wymieszany z ziemniakami w malowniczą glutowatą maź.
Podobnie jem kaszankę, tyle tylko, że maź kolorem przypomina przetrawiony wydalony wczorajszy obiad.

Skąd mnie naszedł taki temat? Dziwnostki, zboczenia, przyzwyczajenia. Wkurza mnie jak Grzech rano tłucze łyżeczką po ściankach kubka mieszając kawę. Codziennie. Codziennie zwracam Mu uwagę. Nie skutkuje. A jak jestem nieobudzona do końca to mnie łatwo z równowagi wyprowadzić i potem cały dzien do ucha jest. No i zaczęłam się zastanawiać, jakie moje przyzwyczajenie Grzecha wkurza. Bo, że rozpakowywanie i porzadki domowe po powrocie do Misiogrodu to wiem. Coś jeszcze??? Zapytam Go wieczorem…

5 komentarzy:

  1. Tropical Islands23 maja 2003 15:56

    nie lubię bigosu-wymieszanego-z-ziemniakiami, bleee ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. c.k.dezerter23 maja 2003 16:48

    wielce smakowicie opisujesz swe kulinaria … może powinnaś się zająć jakąś małą gastronomią ??? a ta klamka to w jakim celu ??? nie wspominałaś nigdy, że Grzech to mafiozo …
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. szczegółów grzechowych nie będę tu zamieszczać. Grzech to Grzech. Kropka. A mała gastronomia służy mi raczej do konsumowania, bo talent kulinarny u mnie raczej na pewno zerowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. eeeee
    mój mąż jada bigos z sałatką jarzynową
    wymieszany

    OdpowiedzUsuń
  5. FUUUUUUUUUUUUUUUUU…

    OdpowiedzUsuń