licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 22 listopada 2007

Czy jeśli pochłonęłam...

…batona 3Bit przegryzając go kiełbasą leśną, a w lodówce czekają śledzie w oleju, to:

a) jestem w ciąży,
b) jestem nienormalna,
c) jestem spragniona smaków wszelakich?

oraz

Czy jeśli całe popołudnie spędziłam jeżdżąc za fakturami, robiąc zakupy i targając je do domu, a na koniec usłyszałam, że „odbierz Smoka, bo ja nie odbiorę bo nie”, to

a) jestem megawkurzona,
b) jestem megazmęczona,
c) jestem bliska popełnienia mężobójstwa?

a także

Co robi Cleos jeśli Czerwonym Sklepie, w dziale „Prasa”, program telewizyjny, który zazwyczaj kupuje, jakiś debil wsadził na najwyższą półkę, która jest poza zasięgiem cleosiowych łapek:

a) podskakuje jak piłeczka na szpileczkach, żeby za pierdylion pierwszym razem wyjąć program,
b) niczem Jane z jungli wspina się po półeczkach, żeby jw.,
c) robi kosmiczną awanturę panu z obsługi Czerwonego Sklepu.

Dziś do wygrania w Cleośtele, że pozwolę sobie zacytować: toster z widokiem na morze.

10 komentarzy:

  1. … i co jeszcze ?? kobieto przynieś mi piwo??? nie zebym była feministką… ale ….

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze – c
    drugie – też stawiam na c (aczkolwiek z połaczeniu z a)Wygrałam?

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja za Nie obie chętnie wezmę ten toster z widokiem:))

    OdpowiedzUsuń
  4. „Przynieś no mie piwo kobieto” ;))A jakiej marki ten toster? Bo jeśli „no name”, to nie wiem, czy mam ochotę się zabijać z aż trzema kobietami ;))Poproszę jeszcze 3cie pytanie z dosięganiem do półek w hipermarkecie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. —> Iwa
    „Wsadziłaś mi piwo do lodówki?”—> Who & Kate
    wyniki potem—> Aph
    proszę bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doczekałem się kluczowego pytania, to mogę wziąć udział:1 – aż mnie korci B (hehehe), ale odpowiem D, czyli „mam fazę na ‘razdoroczny’ rytuał” <- jeśli ktoś nie dojrzał D, to dodam, że jest dopisane „drobną czcionką” ;)) 2 – A + B + C? Albo A + B + AB + 0? 3 – podejrzewam, że A jest jak najbardziej Kleosiowate, po czym następuje B, biorąc pod uwagę dzisiejsze warunki atmosferyczne, bo w innych skłaniam się ku C. A propos ostatniego, to aż kłuje w oczy, że również powinna być odpowiedź D „szuka wzrokiem osobnika, który jej powie: pójdziesz z mła na zakupy?” ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 b (bez obrazy, normalność to przeciętność),
    2 b,
    3 b.
    Bo tak to sobie wyobrażam, a nie dlatego, że jestem przekonana o słuszności tychże odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1A, 2C, 3A.
    Płoszę bałdzo :-)
    Wygrałam, prawda??

    OdpowiedzUsuń
  9. odpowiedź 1A niezawodnie implikuje odp. 3C ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1B (i bardzo kochana)
    2C
    3C

    OdpowiedzUsuń