licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 18 października 2007

Uwielbiam kupować...

…prezenty – Przyjaciołom, Bliskim, Ludziom Na Których Mi Zależy. Kupowanie prezentów, to jedyny moment, kiedy kocham robić zakupy. Mogę godzinami snuć się po wyszperanych sklepach, sklepikach, kramikach, mogę wybierać jak rasowa kobita marudząc, że kolor nie taki, nie o to mi chodziło, że niby tak ale nie do końca, mogę dać upust fantazji i w ogóle mogę wszystko:)))
Bo to nie jest tak, że się po prostu idzie do sklepu i kupuje, ooooo nieee. Trzeba znaleźć miejsce… jak wtedy, kiedy jechałam do Medei, mojego Słonecznego Anioła – wtedy samo spod ziemi znalazło się „Anielewo” w Chorzowie. Albo kiedy chcę coś kupić Małemu Johnowi, idę ulicami i nagle „pstryk” – wiem. Bo to nie jest tak, że się po prostu idzie do sklepu i kupuje. I to nie jest tak, że trzeba wydać blog wie ile i postawić się, a potem umierać z głodu. Bo tak naprawdę to jest tak, i ja tak mam, że trzeba w ten prezent włożyć duszę, trochę pamięci o tym, kogo się chce obdarować, trochę humoru i dużo miłości/sympatii/whatever. No i potem się idzie i prezenty się kupują SAME.

Dzisiaj kupił się jeden. Dwa kolejne mam na oku. Nad czwartym rozmyślam. I żeby nie było – nie kupuję jeszcze prezentów świątecznych:))) Na to dopiero przyjdzie czas – już się cieszę:)))

1 komentarz:

  1. Wkrótce będziesz musiała pomyśleć o prezencie dla Samej Siebie :-)

    OdpowiedzUsuń